suke hati hanis

wawawawa...dh berape bulan dh ni tak update blog...bukan ape..since dh ade twitter ni..blog sendiri dh macam terabai dah..skg ni tgh mood twitter..hm...so far, dh 3 bulan la sy dengan twitter..hehehe..syok jugak..sbb dlm twitter, sy tak payah buat ayat panjang2...pastu twitter saya plak xde org bace...hahahahaha..so sy bole syok sendiri sepuas hati kt dalam tu..kt facebook x bole nk meluahkan perasaan sume cam dlm twitter sbb org kenal..pastu nnt org komen..aiyoookk...

hari ni camne bole rase nk blogging ni?...tak tau..rase nk ber blog so ber blog je la..suke hati hanis kn..sebenar nye byk gile saya nk tulis dalam blog ni pasal apa yg sy dh go through sepanjang 3 bulan ni..what i can say, 3 bulan ni adalah tempoh transformasi yg cukup2 bermakna dalam hidup sy !

serious ! I transformed ! giler ahh ! saya transformed lagi dasyat drp transformer !

I thanked ALLAH a lot for all my transformation..thank you for choosing me..thank you..thank you..

ALLAH MAHA BERKUASA...Dengan RAHMAT KASIH SAYANG NYA, DIA menunjukkan kepada saya betapa berkuasa nya men transform seseorg dalam sekelip mata...

THANK YOU..terima kasih sgt2 Ya ALLAH...kalo ikot kan, saya sebenarnya tak layak lalui semua transformasi ni..sbb sy banyak buat salah dengan ALLAH..

tapi ALLAH macam tak kesah...ALLAH still sayang saya..and sudi kutip saya ni..and transform into new person..

saya akan usaha sebaik mungkin, appreciate sume yg ALLAH bg saya..sy akan terus hidup dengan baik and perform my task as khalifah ALLAH..sy akan usaha sampai akhir hayat saya..kalo sy tersalah and tersilap, saya mintak ampun byk2..tp sy tetap tak kn berputus asa untuk jadi hamba yg baik..

0 comments: