suke hati saya

saya dengan jujur and sepenuh hati rase kurang best dalam waktu terdekat..ade la beberapa faktor yang menyumbang kepada ke'tak' best 'an' hidup saya sekarang ni..tp
sebenarnya benda tu jadi tak best sebab saya create rase tak best tu untuk ade dalam hati
saya.benda tu sebenarnya boleh jasi sangat best dan mengembirakan kalo saya cube
memehami perkara tersebut menggunakan mata hati saya..
adoiii..

hmm...saya rase faktor utama yang menyumbang kepada rase ke 'tak' best'an' hidup saya
dlm waktu ini ialah kerana minggu depan pada hari selasa, group saya merupakan
presenter kedua yang akan membentangkan tajuk financial reporting standard in malaysia dalam kelas teori bersama dr azlina ! pergh ! mmg group kami dh pergi consult
dengan dr sume pasal our presentation content..and siap dapat good lagi..but still..teori kot..dr azlina dh warning..she will be very serious about all aspect during prersentation..

so since she had gave her warning, i also took presentation very seriously..dh mmg ini
pun tujuan saya ade kt kampus kn..i'm here exclusively to learn,researching,doing assignment,presentation,tutorial and so on..lagi dh dah akhir semester ni..buat saya
appreciate every moment i'm here..every moment is so sweet saya rase..even moment tu moment2 yg agak mengganggu perasaan dan hati saya..esp bila saya rindu kat
pocoyo..haiiisshhh masuk pula bab si pocoyo itu...takpe la..since suke hati saya, biar je la mention pasal pocoyo..may ALLAH bless pocoyo and hidup pocoyo di toronto, dunia dan akhirat akan tergolong dalam orang-orang yg berjaya..

0 comments: