process

semalam ade la something happen yang buat saya rase sakit perut sampai nak tercirit-birit...

pastu..saya yang dah tiga hari tak boleh nak buang angin pun jadi boleh buang angin (Alhamdulillah)...

tapi..back to the real thing..adooiiii...perkara yang berlaku tu amat la menyucuk hati kecik saya ni..

it's like macam ade orang baling dat kt hati saya..kena right in the middle..maaakkk aiiiiii...

selepas itu la yang saya kata tadi saya mula rase sakit perut..saya rasa perut saya memulas..makan jadi tak berapa lalu..tekak rasa loya cam nak muntah jugak...pastu saya jadi berdebar-debar la plak macam nk buat presentation depan Dr Azlina..sangat la horror perasaan macam ni...

saya memang tak suka bila perasaan cam ni mai kt saya....huhuhu..tapi saya sedar..saya tak boleh mengeluh..sebab semua perasaan ni datang as ujian dari ALLAH (SURAH AL-KAHFI : 7)

OK..since saya sedar ni ujian ALLAH..so mana boleh marah ALLAH yang tengah uji and evaluate performance saya kt dunia ni kan..so suddenly saya rasa tenang bila ingat ini semua ujian ALLAH..serious tenang...tak tau la camana nk cakap tenang ni...mmg nikmat yang teramat sangatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...

macam ni rupenye rase bila ALLAH kate 'dengan mengingati ALLAH, hati-hati akan menjadi tenang'.....

When we have, ALLAH..it means we have everything..

Make ALLAH happy..and HE will make you become the happiest person..

ok dah...ms workerbeez is signing off




0 comments: