Sabar sungguh ALLAH taala

ALLAH MAHA SABAR

ALLAH MAHA SABAR

ALLAH MAHA SABAR

Ya ALLAH..sabar sungguh- sungguh ALLAH taala dgn hamba-hamba Nya..

Boleh lagi ALLAH taala berlembut dgn hamba-hamba NYA yang derhaka buat benda yang ALLAH tak suke

Boleh lagi ALLAH bagi makan, bg bernafas, bagi kesihatan,bagi rezeki dari mcm2 aspek..

aduiiiii...sabar nye Engkau Ya ALLAH..

kalo sy ni ALLAH pinjam kn kuasa, memang dh tak boleh sabar dh..memang dah kene dh sume yg cari pasal tu..

tapi ALLAH tak..ALLAH bg peluang lagi..ALLAH nak tengok..sejauh mane nk cari pasal dgn ALLAH....ALLAH tgh bg peluang bertaubat...baik taubat cepat sebelum kene lepuk dengan ALLAH....

ALLAH...Sabar nye Engkau Ya ALLAH...patut la salah satu nama ALLAH , Ya Sabur (Yang Maha Penyabar)

saya sakit perut tahan sabar..kecik besar kecik besar je saya tengok org tu..ALLAH je paham..ALLAH tempat mengadu..Ya ALLAH sabar kan aku !

Ya ALLAH lembut kan hati, perkataan dan perbuatan ku terhadap hamba-hamba MU sebagaimana KAU berlembut dengan mereka Ya Latiff..jgn biarkan aku terpedaya dengan syaitan hingga hilang sabar ku terhadap mereka..Selamatkan aku daripada menjadi orang yang tidak mampu bersabar Ya ALLAH..Kau punya kuasa untuk memberikan aku kesabaran dan kelembutan..kurniakan lah aku kesabaran dan kelembutan tersebut hingga akhir nafas ku, Ya Qawwi..amin..

0 comments: