ALLAH kan ade

dah dua hari saya rase lemah yang teramat sgt

lemah sbb hati sy terganggu dgn pertanyaan..pertanyaan yg confirm dtg drp musuh ketat sy..

sape lg kalo bukan syaitan laknatullah..

dibisik kn dlm hati sy pertanyaan ' hanis..ko ni macam2 ko dh buat..ape hasil nye? doa ko kt ALLAH..mane kesan nye ? ALLAH tak makbul doa ko '

keyakinan dan keimanan sy pd Tuhan sy diuji..cinta yang sy katakan kepada NYA diuji..

sy manusia biasa..mule2 mmg sy tersentuh dgn bisikan die..

sy cam ter 'moral' down..macam terckp dlm hati ' erm..camne ye..ALLAH tak nak makbul ke'

tp alhamdulillah..ALLAH sentiase ade dgn sy..

bila sy diuji..DIA tak penah tinggalkan sy terkontang kanting hadapi ujian tu..

sy doa kat ALLAH ' Ya Rabb..aku takde Tuhan lain utk mintak tlg..takde Tuhan lain tempat aku nk mengadu..takde Tuhan lain aku nak berharap..Ya ALLAH, ENGKAU Tuhan Sekalian Alam..Engkau Ya Wahid..Engkau Yang Maha Esa ..tolong aku ...please..jgn biar aku putus asa dengan Mu..jgn biar aku berhenti berdoa kepada Mu..jgn biar aku kecewa dgn Mu..jgn jadikan aku munafik..please Ya ALLAH..please..camne aku nk lawan bisikan syaitan yg asyik nak aku give up...tolong aku..please..aku merayu Ya Allah.. '

Alhamdulillah..ALLAH Maha Mendengar..ALLAH tak penah hampakan saya..

ALLAH pujuk hati sy..DIA gerak kn hati sy untuk tgk video yang sgt sgt sgt best kt you tube..video yg buat sy menangis terharu..kerana melalui video tu ALLAH jawab doa sy..

bila ALLAH gerak kn hati sy tgk video tu ! Sy cam kene injection !

injection sentiasa berharap sepenuh hati dan jiwa saya kepada Yang Maha Mencintai..

Alhamdulillah..

Subhanallah..

Thank you Ya ALLAH..

saya sayang ALLAH sgt sgt jugak

when ever i have ALLAH, nothing can be that bad :-)

CINTA

Cinta adalah kekuatan yang boleh mengubah duri menjadi mawar

mengubah cuka menjadi anggur

mengubah sedih menjadi ria

mengubah amarah menjadi ramah

mengubah musibah menjadi muhibah

-ketika cinta bertasbih-

0 comments: